Pages

Subscribe

Tuesday, November 4, 2008

Korang nak join aku x???

ada sapa2 yang bermianat untuk berbisnes???meh join ngan aku kat http://mw-pay-group.blogspot.com. Korang boleh jual atau guna sendiri topup dan korang boleh buat perkhidmatan pembayaran bil. Topup dan bayar bil(elektrik,syabas,astro,telekom,dll) hanya menggunakan SMS ataupun internet dan korang x perlu jalan jauh2 dean beratur panjang sebab sistem ni dah membantu korang,jadi korang dah jimat masa dan korang juga dapat bonus. Modal cuma RM30 dan korang akan dapat bonus RM20 untuk 1 level. Korang akan dapat bonus tajaan sehingga 5 level. Pendaftaran RM30,modal dalam ewallet anda RM0.00, tapi kalau korang join bawah aku, aku akan bagi korang MW point 5=RM5 dalam akaun ewallet korang,aku cuma buat tawaran ni untuk 10 orang terawal sahaja.Jadi jangan tunggu lama2 sebab tawaran ni terhad cuma untuk 10 orang terawal,daftar sebelum 10hb November2008 dan hanya untuk yang daftar bawah aku, muhamad shafwan. Untuk keterangan lanjut, klik http://mw-pay-group.blogspot.com.


Korang boleh ym aku kalau ada apa2 pertanyaan di= guy_itp
-Muhamad Shafwan-

0 comments: